Ayşenur Kuloğlu profil resmi
Ayşenur Kuloğlu Doç. Dr. Fırat Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 26
24 Yayın
32 Hakemlik
26 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Değerlendirme Değerler Eğitimi

Kurum

Fırat Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

2602

4

1

1520

0

1

1822

0

1

561

0

1

324

Yayınlar

0

128

0

93

1

160

1

176

1

324

0

377

1

561

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeline Genel Bir Bakış
Yayın Bilgisi: 2024 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1352637
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 658

0

658

Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analizi
Yazarlar: Ayşenur Kuloğlu , Fatma Tutuş
DOI: 10.14686/buefad.1083765
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

0

1352

1

1822

0

1159

Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yayın Bilgisi: 2022 , OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1195

0

1195

0

926

0

353

0

1292

0

1297

1

1520

2

2602

0

759

Öğretmen Adaylarına Göre Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarım Dersi
DOI: 10.33907/turkjes.494405
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3798

0

3798

Yayınlar

4

0

1091

Ortaokul İngilizce Dersi Öğretim Programının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne Göre Analizi
Yazarlar: Ayşenur Kuloğlu , Fatma Tutuş
DOI: 10.14686/buefad.1083765
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1352

1

0

1352

2

0

1159

Metaverse Awareness of Turkish Generation Z Preservice Teachers
Yayın Bilgisi: 2022 , OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opusjsr.1113997
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1195

5

0

1195

2

0

1292

4

1

1520

4

2

2602

Öğretmen Adaylarına Göre Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarım Dersi
DOI: 10.33907/turkjes.494405
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3798

4

0

3798

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.