Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Abdullah Kaplan
Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi
Yayın
21
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
41
21
Yayın
22
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Atatürk Üniversitesi
Popüler Yayınları
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3972
1
ATIF
2
FAVORİ
3972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Middle School 7th Grade Students’ Mathematical Abstraction Processes
Yazarlar:
Elif Kılıçoğlu
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.547975
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
2
ATIF
2
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
4
ATIF
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerine Drama Yöntemiyle Tam Sayılarla Toplama İşleminin Öğretim Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazmiye Akyazı
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9653
0
ATIF
1
FAVORİ
9653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
0
ATIF
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Meslek Yaşantılarında Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Osman Buran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
1
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Examination of Middle School 7th Grade Students’ Mathematical Abstraction Processes
Yazarlar:
Elif Kılıçoğlu
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.547975
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
2
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analizin Temel Tanımlarını Anlayışları
Yazarlar:
MUHAMMET Doruk
,
ABDULLAH Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1986
0
FAVORİ
1986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective Mathematics Teachers’ Strategies for Evaluating the Accuracy of Proofs in the Field of Analysis
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1839
0
FAVORİ
1839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerine Drama Yöntemiyle Tam Sayılarla Toplama İşleminin Öğretim Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazmiye Akyazı
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9653
1
FAVORİ
9653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2647
0
FAVORİ
2647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Ters Örnek Üretme Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2649
0
FAVORİ
2649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜREV TANIMIYLA İLGİLİ YORUMLARI VE TÜREVE YÜKLEDİKLERİ ANLAMLAR
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-431455
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3950
1
FAVORİ
3950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20131
0
FAVORİ
20131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Yaptıkları İspatların Özellikleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.305605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
0
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
0
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3033
0
FAVORİ
3033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6546
0
FAVORİ
6546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4565
0
FAVORİ
4565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
0
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospectıve Mathematıcs Teachers’ Dıffıcultıes In Doıng Proofs And Causes Of Theır Struggle Wıth Proofs_ERIC
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
0
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3972
2
FAVORİ
3972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEMBERDE AÇILAR KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE CABRİ YAZILIMININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Mesut Öztürk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1954
0
FAVORİ
1954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATRİS KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE YAPILANDIRMACI KURAMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
, Nilgün Tortumlu, Neslihan Kaplan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
0
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Kurul Üyeliği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
An Examination of Middle School 7th Grade Students’ Mathematical Abstraction Processes
Yazarlar:
Elif Kılıçoğlu
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.547975
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
967
2
ATIF
2
FAVORİ
967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Analizin Temel Tanımlarını Anlayışları
Yazarlar:
MUHAMMET Doruk
,
ABDULLAH Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.298371
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1986
1
ATIF
0
FAVORİ
1986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Olasılık Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıklarına ve Olasılıksal Muhakeme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437714
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2647
7
ATIF
0
FAVORİ
2647
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisans Öğrencilerinin Limit Tanımını Yorumlama Becerileri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.356518
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20131
2
ATIF
0
FAVORİ
20131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Analiz Alanında Yaptıkları İspatların Özellikleri
Yazarlar:
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.305605
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2196
8
ATIF
0
FAVORİ
2196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Matematik Öğretmenlerinin Türevin Tanımına ve Türev-Süreklilik İlişkisine Yönelik Pedagojik Alan Bilgileri
Yazarlar:
Murat Duran
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.68600
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2943
4
ATIF
1
FAVORİ
2943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Kaplumbağa Paradoksu Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321415
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6546
8
ATIF
0
FAVORİ
6546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
Yazarlar:
Murat Duran
,
Muhammet Doruk
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.00048
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4565
1
ATIF
0
FAVORİ
4565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Üstbiliş Farkındalıkları İle Problem Çözme Beceri Algıları Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17119785
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2417
4
ATIF
0
FAVORİ
2417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanımına Yönelik Bir Araştırma: Olasılık Konularının Öğretimi Örneği
Yazarlar:
Murat Duran
,
Furkan Özdemir
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.46429
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3972
1
ATIF
2
FAVORİ
3972
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Dersinde Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Öğretimin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Kaplan
,
Murat Duran
,
Gökhan Baş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
3
ATIF
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat