Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gamze Tuti
Dr. Öğr. Üyesi
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
3
20
Yayın
23
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-8831-6613
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Kurum
TRABZON ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE MİLLİ EĞİTİM BAKANLARININ ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Methi Çelik
,
Gökhan Savaş
,
Hazal Takmak
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10738
0
ATIF
2
FAVORİ
10738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞİŞİM YÖNETİMİ YETERLİLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL GÜVEN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
GAMZE Tuti
,
ŞÜKRÜ Ada
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
0
ATIF
1
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Kaygı Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdem Çekmez
,
Gamze Tuti
,
Samet Yavuz Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1254390
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
ATIF
1
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırma Desenleri: Metodolojik Bir Temellendirme
Yazarlar:
Murat Özdemir
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.57115/karefad.1331759
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26223
15
ATIF
1
FAVORİ
26223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Çağda Sınıfı Yönetmek: Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Samet Hüseyinoğulları
,
Şenol Sezer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1662446
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
ATIF
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lider Olarak Okul Müdürüne Duyulan Güven Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Yasemin Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1706994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
45
0
FAVORİ
45
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Afet Risk Planlama ve Yönetimine İlişkin Yeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Serap Mankan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Afet ve Risk Dergisi
DOI: 10.35341/afet.1627053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
288
0
FAVORİ
288
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Çağda Sınıfı Yönetmek: Karşılaşılan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Samet Hüseyinoğulları
,
Şenol Sezer
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1662446
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Sorunlar, Beklentiler ve Güçlendirici Liderlik Perspektifinden Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Serhat Özel
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1613729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
724
0
FAVORİ
724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarları Süreçlerinin Yürütücü Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Samet Yavuz Terzi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1592142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karizmatik Liderlik, Lidere Güven ve Duygusal Emeğe Yönelik Öğretmen Görüşleri: Trabzon İli Örneği
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Murat Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1314078
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Deneyimlerine Dayalı Bir Durum Çalışması: Kapsayıcı Eğitim Ve Göçmen Öğrenciler
Yazarlar:
Canan Çolak Seymen
,
Gamze Tuti
,
Duran Mavi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.54558/jiss.1296103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE EĞİTİM YÖNETİMİNE ESERLERİYLE İZ BIRAKAN BİRİNCİ KUŞAK AKADEMİSYENLERİN KATKILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Duran Mavi
,
Murat Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.57115/karefad.1423976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Reflections of Earthquakes on Education: Insights From School Managers
Yazarlar:
Duran Mavi
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1380907
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1494
0
FAVORİ
1494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mentorluk Özyeterliği Nasıl Etkiler?: Türk Okul Müdürleri Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Duran Mavi
,
Hakan Topaloğlu
,
Oya Uslu Çetin
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1312893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırma Desenleri: Metodolojik Bir Temellendirme
Yazarlar:
Murat Özdemir
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.57115/karefad.1331759
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26223
1
FAVORİ
26223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Phenomenographic Research On The Covid-19 Pandemic Process
Yazarlar:
Canan Çolak Seymen
,
Arzu Saka
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/KEFDERGI-2022-0031
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Kaygı Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdem Çekmez
,
Gamze Tuti
,
Samet Yavuz Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1254390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okuldaki Değişim İhtiyacını Belirleme Yeterlikleri: Cinsiyet ve Kıdem Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Duran Mavi
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIMINDA TEMEL YETERLİLİKLER ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Canan Çolak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1055801
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Akademik İsteklilik Ölçeği’nin (ÖAİÖ) Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Murat Özdemir
,
Hatice Rizeli
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1009443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1160
0
FAVORİ
1160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütleri İçin Lidere Güven Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Murat Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.861588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE OKUL YÖNETİCİLERİNİN DEĞİŞİM YÖNETİMİ YETERLİLİKLERİ İLE ÖRGÜTSEL GÜVEN DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
GAMZE Tuti
,
ŞÜKRÜ Ada
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1265
1
FAVORİ
1265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE MİLLİ EĞİTİM BAKANLARININ ÇALIŞMALARINA İLİŞKİN BİR ANALİZ
Yazarlar:
Methi Çelik
,
Gökhan Savaş
,
Hazal Takmak
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10738
2
FAVORİ
10738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İŞ DOYUMLARI VE MESLEKİ TÜKENMİŞLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afet ve Risk Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Alanyazın
Anadolu University Journal of Education Faculty
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
SDU International Journal of Educational Studies
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uygulamada Eğitim ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Karizmatik Liderlik, Lidere Güven ve Duygusal Emeğe Yönelik Öğretmen Görüşleri: Trabzon İli Örneği
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Murat Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1314078
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1290
1
ATIF
0
FAVORİ
1290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Deneyimlerine Dayalı Bir Durum Çalışması: Kapsayıcı Eğitim Ve Göçmen Öğrenciler
Yazarlar:
Canan Çolak Seymen
,
Gamze Tuti
,
Duran Mavi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.54558/jiss.1296103
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
1
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Reflections of Earthquakes on Education: Insights From School Managers
Yazarlar:
Duran Mavi
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1380907
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1494
4
ATIF
0
FAVORİ
1494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitel Araştırma Desenleri: Metodolojik Bir Temellendirme
Yazarlar:
Murat Özdemir
,
Gamze Tuti
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
DOI: 10.57115/karefad.1331759
ATIF
15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26223
15
ATIF
1
FAVORİ
26223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Matematik Kaygı Ölçeğinin Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdem Çekmez
,
Gamze Tuti
,
Samet Yavuz Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1254390
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
ATIF
1
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİ KULLANIMINDA TEMEL YETERLİLİKLER ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Canan Çolak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1055801
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1685
4
ATIF
0
FAVORİ
1685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütleri İçin Lidere Güven Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gamze Tuti
,
Murat Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.861588
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
1
ATIF
0
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat