avatar
İlyas Kara Doç. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 18 TR Dizin Atıf 4
21 Yayın
40 Hakemlik
18 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Bilgiler Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

5

21335

1

5

591

TARİHSEL ARKA PLANIYLA LOZAN BARIŞ ANTLAŞMASI VE DERS KİTAPLARINA YANSIMASI
Yayın Bilgisi: 2023 , History Studies
DOI: 10.9737/historystudies.1337743
ATIF 1 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 550

1

4

550

1

2

699

0

2

1235

Yayınlar

0

199

1

597

2

1235

TARİHSEL ARKA PLANIYLA LOZAN BARIŞ ANTLAŞMASI VE DERS KİTAPLARINA YANSIMASI
Yayın Bilgisi: 2023 , History Studies
DOI: 10.9737/historystudies.1337743
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 550

4

550

1

388

0

612

0

731

0

382

An In-Depth Review on Teaching Practice: The Case of Social Studies
DOI: 10.53047/josse.1347894
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 359

0

359

0

274

0

356

2

699

Fransa ortaokul ahlak ve vatandaşlık eğitimi ders kitaplarının incelenmesi
Yazarlar: İlyas Kara , Cemil Öztürk, Ahmet Katılmış
DOI: 10.29000/rumelide.1316154
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1083

0

1083

5

21335

1

465

Fransa’daki Türk Diasporasının Kimliğinin Korunmasına Yönelik Faaliyetler
Yayın Bilgisi: 2021 , Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1017879
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

0

727

Yayınlar

1

5

591

TARİHSEL ARKA PLANIYLA LOZAN BARIŞ ANTLAŞMASI VE DERS KİTAPLARINA YANSIMASI
Yayın Bilgisi: 2023 , History Studies
DOI: 10.9737/historystudies.1337743
ATIF 1 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 550

1

4

550

Fransa Ortaokul Tarih-Coğrafya Öğretim Programlarının İncelenmesi
DOI: 10.34056/aujef.1229676
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 388

1

1

388

DOĞAL VE KÜLTÜREL MİRASIN ÖĞRETİMİNDE SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN YERİ VE ÖNEMİ
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1312336
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 731

2

0

731

2

0

382

1

0

274

2

0

356

1

2

699

5

5

21335

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.