İbrahim Yemez profil resmi
İbrahim Yemez Dr. Öğr. Üyesi Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, iletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü
Yayın 17 Hakemlik 18 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 32
17 Yayın
18 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
32 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Tüketici Davranışı

Kurum

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, iletişim Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü

Popüler Yayınları

2

2

885

0

1

1328

Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.987553
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 512

0

1

512

Dijital pazarlarda Z kuşağının satın alma karar sürecinin incelenmesi
DOI: 10.31795/baunsobed.1019171
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 464

0

1

464

1

1

464

Yayınlar

0

140

1

515

1

464

Turist Gerçek Davranışında Sosyal Medyanın Rolünün İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.987553
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 512

1

512

1

464

0

1035

0

1744

0

1231

0

660

Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
DOI: 10.26466/opus.536345
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1397

0

1397

İİBF Öğrencilerine Yönelik Matematik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi
Yazarlar: Yalçın Karagöz, Sait Bardakçı , Bekir Demir, Rahim Arslan , İbrahim Yemez
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2129

0

2129

Yayınlar

1

1

464

2

2

885

1

0

1231

2

0

660

Anlık Duygu Durumu ve Mutluluğun Plansız Satın Almaya Etkisi
DOI: 10.26466/opus.536345
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1397

1

0

1397

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.