Nadire Emel Akhan profil resmi
Nadire Emel Akhan Prof. Dr. Akdeniz Üniversitesi
Yayın 22 Hakemlik 28 CrossRef Atıf 37
22 Yayın
28 Hakemlik
37 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Akdeniz Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

747

Yayınlar

0

178

0

820

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Alanına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Hilal Mert
DOI: 10.38015/sbyy.772107
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 820

0

820

1968’DEN GÜNÜMÜZE DEĞİŞEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA EKONOMİ KONULARININ YERİ
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Fatih Özkan
DOI: 10.47479/ihead.708387
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2058

0

2058

0

521

0

11398

Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı, Nadire Emel Akhan
DOI: 10.15869/itobiad.698736
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

0

1505

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Serpil Demirezen
DOI: 10.33710/sduijes.594077
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 850

0

850

0

790

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın, Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6736

0

6736

0

1239

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek, Hilal Mert
DOI: 10.18506/anemon.428588
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2012

0

2012

0

1223

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar: Nadire Akhan , Gökçe Kılıçoğlu
DOI: 10.17556/jef.76213
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2133

0

2133

0

62

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu, Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1598

0

1598

Yayınlar

1

0

521

Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı, Nadire Emel Akhan
DOI: 10.15869/itobiad.698736
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1505

8

0

1505

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Serpil Demirezen
DOI: 10.33710/sduijes.594077
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 850

1

0

850

1

0

790

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın, Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6736

7

0

6736

Karşılaştırmalı Sosyal Bilgiler Öğretimine Bir Örnek: Türk ve Rus Ortaokul Öğrencilerinin “İyi Vatandaşlık Algıları”
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.430390
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1239

4

0

1239

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek, Hilal Mert
DOI: 10.18506/anemon.428588
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2012

6

0

2012

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar: Nadire Akhan , Gökçe Kılıçoğlu
DOI: 10.17556/jef.76213
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2133

3

0

2133

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu, Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1598

4

0

1598

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.