Mikail BATU Doç. Dr. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yayın 30 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 33 TR Dizin Atıf 2
30 Yayın
41 Hakemlik
33 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Eğitim Üzerine Çalışmalar Toplumsal Cinsiyet ve Cinsellik Antropolojisi Kurumsal İletişim Sosyoloji

Biyografi

Mikail Batu, 1999 yılında ODTÜ Tarih Bölümünü kazandı; ancak bu dönemde Ankara'da iletişim fakültelerini yakından tanıyıp 2001 yılında yeniden üniversite sınavına girerek Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'ne Üniversite sözel alan birinciliği ile girdi. 2006 yılında lisans eğitimini, 2008 yılında "Moda Oluşturma Sürecinde Strateji Planlama ve Halkla İlişkilerin Rolü" başlıklı tezi ile yüksek lisans tezini tamamladı. 2006-2008 yılları arasında İzmir Sanajans Stratejik Planlama Bölümünde özel sektör deneyimi kazandı. 2012 yılında "Dijital Platformda Sosyal Medyanın Stratejik Kurumsal İletişime Etkisi" başlıklı tezi ile doktor unvanını aldı. 2014-2015 yılları arasında Westminster University Business School'da misafir öğretim üyesi olarak araştırma çalışmalarında bulundu. İletişimde insan ve insan ilişkilerinin önemine inanan Batu, 2018 yılında Atatürk Üniversitesi AÖF. Sosyoloji Bölümü'nü bitirdi. Şubat 2021'de ise Maltepe Üniversitesi Lisansüstü Enstitüsü Sosyoloji Doktora Programına tam burslu kabul edildi ve ikinci doktora eğitimi hala devam etmektedir.

Yeni medya, algı yönetimi, kültürel çalışmalar ve kurumsal iletişim üzerine birçok akademik çalışması olan Mikail Batu, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü'nde Doçent olarak görev yapmaktadır. 

Kurum

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

477

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Nedir? Literatür Art Alanı Bağlamında Yeni Bir Tanım Önerisi
DOI: 10.52642/susbed.1277793
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 110

0

ATIF

2

FAVORİ

110

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYANIN STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİME ETKİSİ
Yazarlar: Mikail BAT , Beril Akinci VURAL
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1578

0

ATIF

1

FAVORİ

1578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KURUMSAL İLETİŞİM TEMELİNDE KURUMSAL PORTALLAR: HÜRRİYET HABER PORTALINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Yazarlar: Nilay Başok YURDAKUL, Müjde Ker DİNÇER, Mikail BAT
Yayın Bilgisi: 2012 , Akademik Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1249

0

ATIF

1

FAVORİ

1249

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

FAVORİ

110

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

299

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3697

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1717

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

911

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3245

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1967

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3472

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2077

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İletişimde Kavramsal Çerçeve: 2000 Yılı Sonrasında Türkiye'deki Yayınlar Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Mikail Batu , Sefer Kalaman
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.348151
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8431

0

FAVORİ

8431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2001

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

8922

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İzmir’deki Kız Üniversite Öğrencilerinin Facebook Kullanmama Nedenleri
Yazarlar: Mikail BAT
DOI: 10.19145/gumuscomm.292252
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2056

0

FAVORİ

2056

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

689

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

3749

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL MEDYANIN STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİME ETKİSİ
Yazarlar: Mikail BAT , Beril Akinci VURAL
Yayın Bilgisi: 2015 , Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1578

1

FAVORİ

1578

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Toplumsal Cinsiyet Açısından Axe Basın İlanlarının Göstergebilimsel Analizi
Yazarlar: Sefer KALAMAN, Mikail BAT
DOI: 10.18493/kmusekad.12160
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3014

0

FAVORİ

3014

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
Yazarlar: Mikail BAT , Çağla YURTSEVEN
DOI: 10.19145/guifd.74720
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8418

0

FAVORİ

8418

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kurum Kültürü Analizi: Reklam Hizmet Ajansına Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar: Z.Beril VURAL, Mikail BAT
Yayın Bilgisi: 2013 , Selçuk İletişim
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1372

0

FAVORİ

1372

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KURUMSAL İLETİŞİM TEMELİNDE KURUMSAL PORTALLAR: HÜRRİYET HABER PORTALINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
Yazarlar: Nilay Başok YURDAKUL, Müjde Ker DİNÇER, Mikail BAT
Yayın Bilgisi: 2012 , Akademik Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1249

1

FAVORİ

1249

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyılın Yükselen Değerleri: İş Ahlâkı ve Kurumsal Yönetişim
Yazarlar: Prof.dr. Z. Beril Akinci VURAL, Arş.gör. Mikail BAT
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

0

FAVORİ

3267

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİ BİR İLETİŞİM ORTAMI OLARAK SOSYAL MEDYA: EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Z. Beril Akıncı VURAL, Z. Beril AKINCI VURAL Mikail Bat, Mikail BAT
Yayın Bilgisi: 2010 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 25522

0

FAVORİ

25522

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2546

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

1

FAVORİ

1967

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1612

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kurumsal İletişim Projelerinin, Kurumların Marka Algısı İle İlişkisi: Belediyelere Yönelik Bir Analiz
Yayın Bilgisi: 2018 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.382759
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3472

2

ATIF

0

FAVORİ

3472

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

2077

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İletişimde Kavramsal Çerçeve: 2000 Yılı Sonrasında Türkiye'deki Yayınlar Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Mikail Batu , Sefer Kalaman
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.348151
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8431

2

ATIF

0

FAVORİ

8431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

0

FAVORİ

8922

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Toplumsal Cinsiyet Açısından Axe Basın İlanlarının Göstergebilimsel Analizi
Yazarlar: Sefer KALAMAN, Mikail BAT
DOI: 10.18493/kmusekad.12160
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3014

5

ATIF

0

FAVORİ

3014

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medyada Kurumsal Kriz Yönetimi: Onur Air Örneği
Yazarlar: Mikail BAT , Çağla YURTSEVEN
DOI: 10.19145/guifd.74720
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8418

11

ATIF

0

FAVORİ

8418

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.