Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Deniz Kaya
Deniz Kaya
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
45
Hakemlik
52
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
51
45
Yayın
52
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0002-7804-1772
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
cebirsel düşünme
öz yeterlik
dijital öğrenme
ters yüz öğrenme
matematiksel ilişkilendirme
öğretim teknolojisi
matematiksel modelle
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
Yazarlar:
Tamer Kutluca
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF
2
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
2
ATIF
9
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532849
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
2
ATIF
4
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationships between E-Learning Styles, Educational Technology Self-Efficacy Perceptions and Problem-Solving Skills of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers'
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Tamer Kutluca
,
Gökhan Dağhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1355282
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
ATIF
4
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the relationship between mathematics teacher candidates’ reflective thinking levels and their philosophical views on the nature of mathematics
Yazarlar:
Derya Özlem Yazlık
,
Solmaz Damla Gedik Altun
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1151891
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
ATIF
4
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik Düzeylerinin Algılanan Öğretmen Duygusal Destek, Cinsiyet ve Matematik Başarısı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.605489
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
4
ATIF
4
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of the Relationships between E-Learning Styles, Educational Technology Self-Efficacy Perceptions and Problem-Solving Skills of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers'
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Tamer Kutluca
,
Gökhan Dağhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1355282
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
4
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik ve Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevelerine Göre Analizi
Yazarlar:
Gökçe Ok
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1133056
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
3
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-LEARNING IN MATHEMATICS EDUCATION: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS (2012-2022)
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Tamer Kutluca
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.1248777
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
2
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Subject, functionality and level of proofs preferred by pre-service elementary mathematics teachers
Yazarlar:
Bahar Dinçer
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1365213
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
2
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE CONNECTION OF MATHEMATICS WITH REAL-LIFE SITUATIONS: PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' PERCEPTIONS OF CREATING AND EVALUATING STORY PROBLEMS
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1135191
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
3
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analiz: Uzamsal Düşünme, Uzamsal Görselleştirme ve Uzamsal Yetenek
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Bahar Dinçer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1168901
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
3
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
Yazarlar:
Tamer Kutluca
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1242785
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
9
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Story problems created by elementary mathematics teacher candidates in real-life situations: An algebra learning area example
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Bahar Dinçer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
311
3
FAVORİ
311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Su İsrafı Örneği
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1177845
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
3
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ: TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1123491
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
2
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of the relationship between mathematics teacher candidates’ reflective thinking levels and their philosophical views on the nature of mathematics
Yazarlar:
Derya Özlem Yazlık
,
Solmaz Damla Gedik Altun
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1151891
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
4
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
3
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Cebir Öğrenme Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili (2011-2021)
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1093156
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
2
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Zekalılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik ve Yöntemsel Eğilimleri
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.917732
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
3
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.774094
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
944
2
FAVORİ
944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenmelerinde Algılanan Ebeveyn Destek Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.678911
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
1
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları ve Algıladıkları Öğretmen Yapıcı Duygusal Desteği ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.704886
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
2
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik Düzeylerinin Algılanan Öğretmen Duygusal Destek, Cinsiyet ve Matematik Başarısı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.605489
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
4
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532849
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
4
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ (YEM) YAKLAŞIMI
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547397
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1793
2
FAVORİ
1793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme İle İlgili Problem Çözme Becerileri
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1560
3
FAVORİ
1560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme, Zihinsel Döndürme ve Zihinde Canlandırma Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3329
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1230
3
FAVORİ
1230
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması: Motivasyon, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Üst Bilişsel Farkındalığın Rolü
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2029
2
FAVORİ
2029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar Bağlamında Açıklanması
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.449387
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
3
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.453729
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6651
3
FAVORİ
6651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Akılcı Olmayan İnanç Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1730
2
FAVORİ
1730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL SÖZEL PROBLEMLERİ ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.437730
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
2
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çoklu Temsil Temelli Cebir Öğretimin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7539
4
FAVORİ
7539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.297790
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
2
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7296
3
FAVORİ
7296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenmenin Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)
Yazarlar:
Cenk Keşan
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.366686
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
2
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Başarı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3572
3
FAVORİ
3572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.309000
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
3
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between the Amount of Learning and Time(The Example of Equations)
Yazarlar:
Cenk Kesan
,
Deniz Kaya
,
Gokce Ok
, Yusuf Erkus
Yayın Bilgisi: 2016 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
303
1
FAVORİ
303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
, Dilek İzgiol,
Yusuf Erkuş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.95945
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4110
2
FAVORİ
4110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF MUSIC ASSISTED INSTRUCTION ON EXAM SCORES FROM TRIANGLES IN GEOMETRY LESSON
Yazarlar:
Cenk Keşan
,
Deniz Kaya
, Mustafa Zeki Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
149
2
FAVORİ
149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE STUDY OF VISUAL QUESTIONS IN MATHEMATICS TEST OF THE FIFTH GRADE FREE BOARDING AND SCHOLARSHIP EXAMINATION
Yazarlar:
Cenk Keşan
, Süha Yılmaz,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2013 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
1
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect Of Internet-Based Education On Student Success In Teaching Of 8th Grade Triangles Subject
Yazarlar:
Deniz Kaya
, Cenk Kesan, Dilek Izgıol
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
707
2
FAVORİ
707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE ROLE OF PROBLEM POSING MATERIALS IN STUDENT’S SELF-EFFICACY BELIEFS
Yazarlar:
Deniz Kaya
, Cenk Keşan, Selim Güvercın
Yayın Bilgisi: 2012 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
148
2
FAVORİ
148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF MUSIC TO THE EXAM SCORES IN MUSIC SUPPORTED TESTS MADE ABOUT SPECIAL-DEFINED FUNCTIONS, TRIGONOMETRY AND COMPLEX NUMBERS
Yazarlar:
Cenk Keşan
, Ayşe Simge Ergin, M. Zeki Aydoğdu,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
146
2
FAVORİ
146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRSEL, İŞİTSEL VE KİNESTETİK ÖZELLİĞE SAHİP 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYA-KÜLTÜREL YAPIYA GÖRE BAŞARILARININ, TUTUMLARININ VE KAYGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Cenk Keşan,
Deniz Kaya
, Şafak Yetişir
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
2
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF MUSIC ON THE TEST SCORES OF THE STUDENTS IN LIMITS AND DERIVATIVES SUBJECT IN THE MATHEMATICS EXAMS DONE WITH MUSIC
Yazarlar:
Cenk Keşan
, Zuhal Özkalkan,
Hamdullah İriç
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
192
1
FAVORİ
192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİMSEL LİDERLİK BOYUTU ÜZERİNE ÜNİVERSİTE MEZUNLARININ BAKIŞ AÇILARI
Yazarlar: Cenk Keşan,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
2
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL, İŞİTSEL VE KİNESTETİK DURUMLARININ BELİRLENMESİ VE MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARIN BAŞARIYA ETKİSİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
, Cenk Keşan, Şafak Yetişir
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
2
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE MATEMATİK HİBRİTASYONLU KONULARIN ÖĞRETİLMESİ VE ÖĞRENCİ BAŞARISININ DEĞERLENDİRİLMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
DENiZ Kaya
, CENK Keşan, ÜMMÜHAN Kaya
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
2
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
European Journal of Educational Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Online Journal of Primary Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Computer and Education Research
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International e-Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International e-Journal of Educational Studies
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Assessment Tools in Education
International Online Journal of Primary Education
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Journal of Computer and Education Research
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
THE CONNECTION OF MATHEMATICS WITH REAL-LIFE SITUATIONS: PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' PERCEPTIONS OF CREATING AND EVALUATING STORY PROBLEMS
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1135191
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
1
ATIF
3
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analiz: Uzamsal Düşünme, Uzamsal Görselleştirme ve Uzamsal Yetenek
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Bahar Dinçer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1168901
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
892
2
ATIF
3
FAVORİ
892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Modelling: A Retrospective Overview
Yazarlar:
Tamer Kutluca
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1242785
ATIF
2
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
2
ATIF
9
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Su İsrafı Örneği
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Cenk Keşan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1177845
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1611
4
ATIF
3
FAVORİ
1611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ: TÜRKİYE’DEKİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Şeyhmus Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1123491
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
3
ATIF
2
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TR DİZİNLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MATEMATİK EĞİTİMİ MAKALELERİNDEKİ YÖNTEMSEL EĞİLİMLER
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.892025
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
1
ATIF
3
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Zekalılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik ve Yöntemsel Eğilimleri
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.917732
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
1
ATIF
3
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.774094
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
944
1
ATIF
2
FAVORİ
944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları ve Algıladıkları Öğretmen Yapıcı Duygusal Desteği ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.704886
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
1
ATIF
2
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik Düzeylerinin Algılanan Öğretmen Duygusal Destek, Cinsiyet ve Matematik Başarısı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.605489
ATIF
4
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
4
ATIF
4
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.532849
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1023
2
ATIF
4
FAVORİ
1023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: BİR YAPISAL EŞİTLİK MODELİ (YEM) YAKLAŞIMI
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547397
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1793
1
ATIF
2
FAVORİ
1793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar Bağlamında Açıklanması
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.449387
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1432
2
ATIF
3
FAVORİ
1432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.453729
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6651
11
ATIF
3
FAVORİ
6651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN CEBİRSEL SÖZEL PROBLEMLERİ ÇÖZME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.437730
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
3
ATIF
2
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.297790
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1779
4
ATIF
2
FAVORİ
1779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7296
4
ATIF
3
FAVORİ
7296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenmenin Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)
Yazarlar:
Cenk Keşan
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.366686
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
1
ATIF
2
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.309000
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2168
6
ATIF
3
FAVORİ
2168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat