Soner POLAT Prof. Dr. Kocaeli University
Yayın 34 Hakemlik 39 CrossRef Atıf 12
34 Yayın
39 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi

Kurum

Kocaeli University

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

721

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

4377

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

648

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

491

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

751

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

FAVORİ

78

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kapsayıcı Liderlik Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yayın Bilgisi: 2023 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1085320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 92

0

FAVORİ

92

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

156

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN GÜÇ İSTİSMARI
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 175

0

FAVORİ

175

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

91

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

506

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

354

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

235

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

270

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
University Websites: Attractive or Casual?
DOI: 10.55993/hegp.1079380
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 282

0

FAVORİ

282

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

310

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1030

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

407

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

751

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

491

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

721

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SANATSAL LİDERLİĞİ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 792

0

FAVORİ

792

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Creating Intergenerational Space in Schools: A Scale Development Study
Yazarlar: Soner POLAT , Gülşah HİÇYILMAZ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 513

0

FAVORİ

513

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversitenin Örgütsel İtibar ve Örgütsel Çekiciliğinin Öğrencilerin Devam Niyeti Üzerine Etkisi
Yazarlar: Soner POLAT , Gizem GUNCAVDI, Yaser ARSLAN
DOI: 10.14689/ejer.2019.84.10
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 386

0

FAVORİ

386

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETİM ELEMANLARININ FARKLILIKLARA YAKLAŞIMLARI
Yazarlar: Gizem GÜNÇAVDI, Soner POLAT
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-471142
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1136

0

FAVORİ

1136

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

891

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

4377

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

3239

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5728

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

4707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

648

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

374

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılık Yaklaşımları Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
DOI: 10.17679/iuefd.17228960
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1535

0

FAVORİ

1535

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

5

ATIF

0

FAVORİ

1359

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

5

ATIF

1

FAVORİ

3239

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılık Yaklaşımları Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
DOI: 10.17679/iuefd.17228960
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1535

2

ATIF

0

FAVORİ

1535

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.