Ender KAZAK Doç. Dr. DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 30 Hakemlik 44 CrossRef Atıf 21 TR Dizin Atıf 3
30 Yayın
44 Hakemlik
21 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

ATIF

2

FAVORİ

1384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

2426

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1876

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

185

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

97

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

158

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİM BECERİLERİ İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1161437
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 173

0

FAVORİ

173

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

300

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

211

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

510

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

759

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

190

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

314

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

324

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL ADALET ALGILARI İLE ETKİLİ OKUL ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Hüseyin GÖRGÜLÜ, Ender KAZAK
Yayın Bilgisi: 2022 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1124640
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 404

1

FAVORİ

404

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA DURUMUNDA DUYGUSAL ZEKÂ BECERİLERİNİ YÖNETEBİLME YETERLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799658
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 496

0

FAVORİ

496

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Study of Developing and Validating the Union Bias Scale
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: 10.21449/ijate.813591
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

0

FAVORİ

652

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1162

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Conceptual Analysis of the Role of Knowledge Management in Knowledge Leadership
Yazarlar: Ender KAZAK
Yayın Bilgisi: 2021 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.856221
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

0

FAVORİ

584

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

7248

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1452

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul Yöneticiliğini Tercih Etme Nedenleri
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 966

1

FAVORİ

966

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE REASONS AND CONSEQUENCES OF CHANGING SCHOOL FOR TEACHERS
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: 10.25233/ijlel.882430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1970

0

FAVORİ

1970

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

2426

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1876

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2104

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

1384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1753

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

2

ATIF

0

FAVORİ

324

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

480

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ÇATIŞMA DURUMUNDA DUYGUSAL ZEKÂ BECERİLERİNİ YÖNETEBİLME YETERLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799658
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 496

1

ATIF

0

FAVORİ

496

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Study of Developing and Validating the Union Bias Scale
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: 10.21449/ijate.813591
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 652

1

ATIF

0

FAVORİ

652

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: 10.52848/ijls.936012
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1162

4

ATIF

1

FAVORİ

1162

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Conceptual Analysis of the Role of Knowledge Management in Knowledge Leadership
Yazarlar: Ender KAZAK
Yayın Bilgisi: 2021 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.856221
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 584

2

ATIF

0

FAVORİ

584

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

7248

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1452

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE REASONS AND CONSEQUENCES OF CHANGING SCHOOL FOR TEACHERS
Yazarlar: Ender KAZAK
DOI: 10.25233/ijlel.882430
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1970

2

ATIF

0

FAVORİ

1970

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2104

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

2

FAVORİ

1384

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.